نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 23:30

«سرهنگ شائینی» فرمانده انتظامی شاهرود شد

شاهرود- طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سرهنگ علیرضا شائینی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه و به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و کنونی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سرهنگ علی کریمی، سرهنگ علیرضا شائینی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان شاهرود معرفی شد.

در این مراسم که با حضور نماینده شاهرود و میامی در مجلس، امام جمعه شاهرود، فرماندار و فرمانده انتظامی استان سمنان برگزار شد، از پدر شهید محمد عباسی شهید مدافع امنیت شهرستان شاهرود نیز تقدیر شد.

سردار جلیل موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان در این مراسم و در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از تلاش همه مأموران انتظامی فعال در شهرستان شاهرود گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مأموران انتظامی و اطلاعاتی، سمنان استانی ناامن برای اخلال گران نظام و امنیت و قاچاق چیان کالا و مواد مخدر است.

موقوفه‌ای اشراف اطلاعاتی انتظامی را یکی از ویژگی‌های پلیس در استان سمنان دانست و تاکید کرد: اجازه جولان به افرادی که بستر جامعه را به ناامنی می‌کشانند، نخواهیم داد.

در این مراسم از خدمات سرهنگ علی کریمی نیز قدردانی شد.

حکم سرهنگ علیرضا شائینی نیز در این مراسم به صورت رسمی به وی ابلاغ شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477940

مهمترین اخبار ایران و جهان: