نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 11:20

پاکدامن: در جنگ نابرابر هستیم و ظرف ورزش را کوچک برداشته‌اند

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: ما در یک جنگ نابرابر هستیم و ظرف ورزش را به نسبت تاثیر اجتماعی‌اش کوچک برداشته‌اند و بودجه ورزش کم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر در حاشیه بازدید مسوولان ورزش کشور از اردوی این تیم خطاب به کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من از شما خاطره خیلی خوبی دارم، تیم ما از هفتم آسیا و بیست و نهم جهان کار خودش را شروع کرد و در بازی‌های آسیایی اینچئون به تیم دوم آسیا رسید و الان هم شرایط خیلی خوبی داریم. باید از قربانی، سرمربی تیم تشکر کنم. او عنوان کرد که پورسلمان رئیس فدراسیون جهادی کار می‌کند اما به نظر من خود قربانی فراتر از جهادی فعالیت می‌کند. همه کارهای ما را انجام می‌دهد و اگر ما دغدغه مالی، فیزیوتراپی یا ناراحتی داشته باشیم با آقای قربانی در میان می‌گذاریم.

وی ادامه‌ داد: ما در یک جنگ نابرابر هستیم. من در جام جهانی اسپانیا من تا پای مدال پیش رفتم و توانستم ارون ژیلاگی قهرمان سه دوره المپیک را شکست دهم. من ۹ صبح وارد سالن شدم و ۷ بعد از ظهر از سالن بیرون آمدم و هیچ‌کس نبود که من را ریکاوری کند. ما بدنساز یا ماساژور کنار تیم نداشتیم. ما در یک جنگ نابرابر هستیم و اگر شما در همین بازی‌های آسیایی کادر تیم‌های دیگر را ببینید متوجه می‌شوید که کادر فنی تیم ملی ایران چقدر کم است. چون شما از بدنه ورزش ایران هستید می‌دانم که تیم ما را درک می‌کنید. ما در المپیک پاریس کار بزرگی برای ورزش ایران خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی عنوان کرد: روز گذشته به رییس جمهور خواستم بگویم، ظرف ورزش را به نسبت تاثیر اجتماعی‌اش کوچک برداشته‌اند و بودجه ورزش کم است. ما اگر مدال بگیریم دستاورد برای همه ورزش ایران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496084

مهمترین اخبار ایران و جهان: