نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 11:58

تلاش برای ماندگاری پزشکان متخصص در لرستان

خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تلاش برای ماندگاری پزشکان متخصص در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در نشست اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: اخیراً شاهد افتتاح ۶۳ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان بوده‌ایم که به طور متوسط هر ۱۰ روز یک پروژه عمرانی در دانشگاه، افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی برگزاری اردوهای جهادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بحث اردوهای جهادی و در راستای ارائه خدمات سلامت و خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم، ما رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، استفاده از پتانسیل‌های خیرین حوزه سلامت، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و بنیاد برکت در ساخت پروژه‌های عمرانی و همکاری با دانشگاه را نیز خوب ارزیابی کرد.

دلفان رفع مشکل پزشکان متخصص، حوزه‌های آموزشی و دانشجویی دانشگاه و ارائه خدمات سلامت در حوزه بهداشت و درمان استان را هم به‌گونه‌ای دانست که ماندگاری پزشکان بیشتر شود و مطالبات آنها به‌موقع پرداخت شود، گفت: در بحث بهداشت خانواده هم کارهای خوبی صورت‌گرفته و علی‌رغم کاستی‌ها، اقدامات مثبتی نیز در سایر حوزه‌ها صورت‌گرفته است.

وی گفت: با تکمیل چهار پروژه مهم بیمارستانی، از جمله بیمارستان نیایش خرم‌آباد، هزار و ۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان اضافه خواهد شد و این در طول تاریخ استان، نیز بی‌سابقه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476740

مهمترین اخبار ایران و جهان: