نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:47

اعزام ۲۴ کاروان پیاده از بردسکن برای شرکت در مراسم عزاداری ۲۸ صفر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن از اعزام ۲۴ کاروان پیاده به تعداد ۱۹۸۵ نفر برای شرکت در مراسم عزاداری ۲۸ صفر در مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام هادی شکاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد این کاروان ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

وی افزود: از این تعداد هزار و ۲۵۵ نفر برادر و۷۳۰ نفر خواهر می باشند.

حجت الاسلام شکاری ادامه داد: تمامی این کاروان ها دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی می باشند و تمامی خدمات توسط جمعیت خدمتگزار در مشهد مقدس و طول مسیر به آن ها ارائه می شود.

رئیس سازمان تبلیعات اسلامی بردسکن گفت: در همین راستا نیز بیش از ۳۰ اتوبوس از هیئت های عزاداری و وسایل نقلیه شخصی به تعداد ۳هزار نفر برای شرکت در مراسم عزاداری ۲۸ صفر عازم مشهد مقدس خواهند شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان بردسکن نیز از توزیع ۱۶۶ جفت کفش و ۷۰۰ بطری آب معدنی به زائران پیاده علی ابن موسی الرضا(ع) خبرداد.

 

 

حجت الاسلام سعید غیرتمند گفت: از محل موقوفه باباخان و حاج مجید که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد همه ساله همزمان با دهه آخر صفر و اعزام کاروان های پیاده از محل این موقوفه تعدادی کفش و آب معدنی طبق نیت واقف بین زائران پیاده امام مهربانی توزیع می شود.

وی بیان داشت: امسال از محل بخشی از درآمد این موقوفه تعداد ۱۶۶ جفت کفش به ارزش بیش از ۶۰ میلیون تومان و ۷۰۰ بطری آب معدنی به ارزش بیش از ۴ میلیون تومان تهیه و بین زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) توزیع شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493484

مهمترین اخبار ایران و جهان: