نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 09:39

فعالیت ۸۶ مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از فعالیت ۸۶ مشاور در کلینیک کسب و کار استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی رحمانیان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: سایت اینترنتی کلینیک کسب و کار استان سمنان با نشانی www.sem-clinic.com راه‌اندازی شد و امکان برخورداری از اطلاعات مختلف در مورد خدمات این کلینیک را در اختیار مشاوران صنعتی و کارآفرینان قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در سایت کلینیک کسب و کار استان سمنان، چهار فعالیت اصلی شامل تجارت و بازرگانی، فنی و مهندسی، اتوماسیون و هوش مصنوعی و انرژی و آب تعریف شده و مراجعان می‌توانند با ثبت‌نام در این سایت، از خدمات آن بهره‌مند شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: در حال حاضر، کلینیک کسب و کار استان سمنان با داشتن ۸۶ مشاور شامل ۶۳ مشاور حقیقی و ۲۳ مشاور حقوقی مشغول فعالیت است.

رحمانیان تصریح کرد: مشاوران کلینیک کسب و کار استان سمنان در قالب تیم‌های عارضه‌یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، حقوقی سیاستگذاری، توسعه محصول و فناوری، بازاریابی و بازرگانی، زیرساخت، فناوری اطلاعات و آماده‌سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت فعالیت دارند.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577184

مهمترین اخبار ایران و جهان: