نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 16:54

انتخابات امنیت‌ساز است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید انتخابات را جدی بگیریم، به این دلیل که انتخابات امنیت‌ساز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظخر امروز دوشنبه چهارم دی ماه در دیدار اعضای جامعه اسلامی بازار استان که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهدا به‌ویژه سردار دل‌ها، اظهار کرد: همه باید انتخابات را جدی بگیریم، به این دلیل که انتخابات امنیت‌ساز است.

وی افزود: هرچه آمار حضور در انتخابات بالاتر رود، بازدارندگی در مقابل شیاطین بیشتر و امنیت کشور ما پایدارتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه امنیت کشور ما زبانزد است، گفت: خدا نکند که اگر شرایط امنیت ضعیف شود و اجانب طمع پیدا کنند و به این کشور بیایند؛ چراکه فلسطین دومی که به مراتب از فلسطین اول وحشیانه‌تر مورد تهاجم قرار خواهد گرفت و از سوریه هم بدتر خواهد شد.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه مردم با حضور گسترده هم شهیدان را خوشحال و هم امنیت کشور را تضمین کنند، خاطرنشان کرد: تراز مردم ایران در این دوره که امتحان خودشان را پَس دادند، بسیار بالا است.

وی با تشکر از همه بازاریانی که همواره در طول تاریخ انقلاب همراه انقلاب، اسلام و دین بودند، اظهار کرد: از اینکه جامعه بازاریان در تحلیل سیاسی، بینش، آگاهی و بصیرت در این سطح هستند، مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار، خاطرنشان کرد: نباید قیمت‌ها افسارگسیخته بالا رود؛ چرا که هروقت رضایت بیشتر شود مشارکت بیشتر خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615684

مهمترین اخبار ایران و جهان: