نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 16:37

اجرای طرح «رواق» در خراسان‌جنوبی نیازمند تامین اعتبار است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: هیچ بودجه و اعتباری برای طرح رواق پیش بینی نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی حسین پور، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه هم افزایی دستگاه های فرهنگی خراسان جنوبی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین عرصه ای که به تعبیر مقام معظم رهبری به آن باید ورود پیدا کنیم، عرصه تبیین است.

وی در ادامه گفت: در خراسان جنوبی نیز مهم ترین دغدغه بحث تبیین است و خراسان جنوبی در اغتشاشات سال گذشته نشان داد که بُن مایه آن بیشتر از این مباحث است و خیلی درگیر اغتشاشات نبود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی یک استان ولایتمدار و انقلابی است، افزود: بعد از فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری در قشرهای مختلف به تبیین گری پرداخته ایم و یک طرح اصلی در حوزه دانش آموزی با عنوان رواق در دستور کار قرار داده ایم.

حسین پور ادامه داد: این کار ابتکاری است و برای حدود ۸۰۰ دانش آموز فعالیت های تبیینی خواهیم داشت که زیر نظر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مدیریت می شود و قرار است در شهرستان ها نیز اجرا بگیرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: هیچ بودجه و اعتباری برای این طرح پیش بینی نشده است. این طرح در قالب قرارگاه شهید آوینی ارسال کردیم اما هنوز به جایی نرسیده است و نیاز به تامین اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح رواق تاکنون نمونه ای در استان نداشته است، یادآور شد: خراسان جنوبی مردمان انقلابی و بصیر دارد و نیاز است که این طرح های بصیرت افزا و تربیت کادرهای انقلابی مورد حمایت قرار گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559884

مهمترین اخبار ایران و جهان: