نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 10:04

پیام 13 آبان به استکبارجهانی حمایت ملت ایران از مردم فلسطین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند به مستکبرین جهان نیز این پیام را برساند که مردم مسلمان جهان به خصوص مردم قهرمان ایران و سیستان و بلوچستان برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم فلسطین آماده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفائی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه سالروز امتدادبخشی به انقلاب اسلامی ملت ایران و یادآور حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام خمینی رحمت الله در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اثبات استکبارستیزی مردمان این سرزمین است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امسال مسیر استکبارستیزی سیزده آبان رنگ و بویی تازه دارد زیرا این روز سی امین روز مقاومت ملت مظلوم فلسطین در مقابل خونخواران جهان می باشد؛ امسال فریادهای ملت ایران در انزجار از استکبار جهانی هم نوا با فریادهای سایر ملت ها در جای جای جهان در همراهی با ملت مظلوم فلسطین می باشد.

این مسئول اضافه کرد: فرصت تاریخی سیزده آبان می تواند مجالی مهم برای محکومیت جنایات آمریکا، اسرائیل و متحدانشان باشد؛ اتحاد تاریخی امروز آزادگان جهان در مقابل مستکبرین جهانی که در کشورهای مختلف مشاهده می شود نشان از بیداری جوامع بشری در مقابل نظام سلطه دارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان می تواند کمکی بزرگ به ملت قهرمان فلسطین باشد؛ این حرکت می تواند به مستکبرین جهان نیز این پیام را برساند که مردم مسلمان جهان به خصوص مردم قهرمان ایران و سیستان و بلوچستان برای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مردم فلسطین آماده اند.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560284

مهمترین اخبار ایران و جهان: