نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 13:49

تولید کنندگان سیستان و بلوچستان به صادر کننده کالاهای خود تبدیل شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام تولید کنندگان استان باید به صادر کنندگان کالاهای خود تبدیل شوند چرا که این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه ای را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین اظهار داشت: جلسات باید به صورت دائم جهت افزایش مراودات با همسایگان انجام شود.

وی افزود: سهم صادرات استان باید افزایش پیدا کند و در این راستا لازم است کارگاه های تولیدی زیادی در منطقه ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید موانع تولید را در استان برطرف کنیم چرا که اگر سرمایه مردم به حوزه تولید وارد نشود، قطعاً اقتصاد به سمت دلالی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: تمام تولید کنندگان استان باید به صادر کنندگان کالاهای خود تبدیل شوند چراکه این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه ای را فراهم کند.

کرمی اذعان کرد: دستگاه ها باید مشکلات و موانع خود را در اسرع وقت برطرف کنند تا شاهد یک گام بلند در جهت توسعه استان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مردمی سازی اقتصاد ادامه داد: اگر جایی را دیدیم که نمی توانیم به مسئولیت خود عمل کنیم باید از آن مسئولیت کناره گیری کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) این امر؛ عین عمل صالح است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536040

مهمترین اخبار ایران و جهان: