نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 17:40

نظارت ۱۵ تیم بر بازار شب یلدا در همدان

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و‌ تجارت همدان از نظارت ۱۵ تیم بازرسی بر بازار شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرتضی بیدآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر بازار شب یلدا در استان با حضور ۱۵ تیم بازرسی کلید خورده است اظهار کرد: بازرسی‌ها در بازار به مناسبت شب یلدا تشدید می‌شود.

وی گفت: نظارت و بازرسی با همکاری دستگاه‌های ناظر بازار از جمله جهاد کشاورزی، اتحادیه و تعزیرات انجام و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی  اداره کل صنعتز معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در این طرح اولویت نظارت بر بازار کالا‌هایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار است گفت: این طرح تا یکم دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بازرسان در نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند، ادامه داد: نظارت بر بازار میدان بار هم انجام می‌شود.

بیدآبادی با بیان اینکه در طرح بازرسی بازار شب یلدا، نظارت بر انبار‌ها هم انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم‌های بازرسی در سطح شهر یک تیم مناسبتی نیز برای هر شهرستان اعزام می‌شود تا کار بازرسی را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه نرخ‌ها همچنان به قیمت خود باقی مانده و تغییری نداشته است گفت: قیمت کیک و شیرینی نیز تیرماه امسال ابلاغ شده و هیچ تغییر قیمتی اعمال نشده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه کیک و شیرینی به طور خالص محاسبه و وزن جعبه از آن کم می‌شود گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات بازار شب یلدا و سایر تخلفات اقتصادی، مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا موارد با اولویت رسیدگی شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593840

مهمترین اخبار ایران و جهان: