نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 07:26

افزایش ۲۵ درصدی جا به جایی مسافران با قطارهای حومه‌ای در لرستان

به گفته مدیرکل راه‌آهن لرستان تعداد مسافری که ظرف ۹ ماه سال گذشته از طریق قطارهای حومه‌ای راه آهن استان جا به جا شده ۱۲۸ هزار و ۹۱۱ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

رحمت رحمت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ظرف ۹ ماه گذشته ۳۲۶ هزار و ۴۴ تن بار از راه آهن لرستان جا به جا شده است، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش پیدا کرده است، سال گذشته ۱۹۵ هزار و ۲۴۲ تن بار از راه آهن استان جا به جا شده بود.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته تن کیلومتر مبدأ_مقصدی راه آهن لرستان به ۱۵۹ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۲۷ تن رسیده است که نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرکل راه آهن لرستان تن کیلومتر مبدأ- مقصدی راه آهن لرستان سال گذشته ۹۳ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۵۶۸ تن بود.

رحمت نژاد تعداد مسافر قطارهای بین شهری که در ۹ ماه گذشته از راه آهن استان جا به جا شده است را ۷۱ هزار و ۹۴۲ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد مسافر قطارهای بین شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است، سال گذشته ۶۵ هزار و ۲۵۳ نفر از طریق قطارهای بین شهری جا به جا شده بود.

به گفته وی تعداد مسافری که ظرف ۹ ماه سال گذشته از طریق قطارهای حومه‌ای راه آهن استان جا به جا شده ۱۲۸ هزار و ۹۱۱ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۳۹۰ نفر از طریق قطارهای حومه‌ای راه آهن جا به جا شده بود.

رحمت نژاد گفت: در مجموع ۲۰۰ هزار و ۸۵۳ نفر از راه آهن لرستان جا به جا شده است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610084

مهمترین اخبار ایران و جهان: