نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 11:30

برگزاری اردوی جهادی سلامت در دهستان «فرمشکان» شهرستان کوار

به همت گروه جهادی شهید «بیاضی زاده» دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردوی جهادی سلامت در دهستان فرمشکان از توابع شهرستان کوار، برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اعضای گروه جهادی شهید بیاضی زاده، با فعالیت در دو حیطه سلامت و فرهنگ، موفق شدند تا با اجرای برنامه ای سه روزه، خدمات ارزنده ای را به اهالی دهستان فرمشکان در شهرستان کوار ارائه دهند.

محمدحسین انباردار با بیان اینکه ارزش ریالی این خدمات رایگان بر مبنای تعرفه دولتی، یک میلیارد ریال بوده است، افزود: خدمات ارائه شده به اهالی دهستان فرمشکان در زمینه سلامت محور شامل خدمات پزشکی با حضور متخصصان دندانپزشکی، چشم پزشکی و داخلی بود که در این زمینه حدود سیصد نفر از اهالی این منطقه، از خدمات پزشکی برخوردار شدند.

او ادامه داد: این گروه جهادی در خدمات فرهنگ محور نیز توانستند تا خدمات ارزشمندی را به اهالی این دهستان ارائه کند.

انباردار، فضاسازی محوطه و سالن درمانگاه، فضاسازی حسینیه روستا با یاری کودکان محلی، ایجاد فضای مسابقه و سرگرمی، سخنرانی مذهبی، اجرای زیارت عاشورا و چند برنامه متنوع دیگر را از جمله برنامه های فرهنگی این گروه جهادی در دهستان فرمشکان معرفی کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تقدیر از اعضای این گروه جهادی، برگزاری و اجرای فعالیت های جهادی را یکی از روش های کارآمد برای خدمات رسانی عدالت محور به مناطق کمتر برخوردار کشور در شرایط حاضر دانست.

گروه جهادی شهید بیاضی زاده، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از گروه های جهادی و فعال در این دانشگاه بوده که طی سالیان گذشته نیز برنامه های ارزشمند و اثرگذاری را در مناطق مختلف به ویژه در سفر زیارتی اربعین حسینی(ع) به اجرا گذاشته است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566184

مهمترین اخبار ایران و جهان: