نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 06:10

آماده شدن بسته پیشنهادی در 4 بخش برای سفر ریاست جمهوری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد شرکت‌های آماده افتتاح در سفر ریاست جمهوری را حدود 6 واحد اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این واحدها بالای 7 تا 8 هزار میلیارد تومان برآورد شده است و در مجموع برنامه‌های این سفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت با توجه به همراهان سفر در این حوزه طراحی خواهد شد.

مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تهیه بسته پیشنهادی برای سفر ریاست جمهوری در حوزه ریاست‌جمهوری تجارت استان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای استفاده بهینه از سفر رئیس‌جمهور و در چند بسته برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افتتاح‌ها، بازدیدها، مصوبات پیشنهادی برای تامین زیرساخت‌هاتأمینتی، مصوبات پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری و پیگیری برای حل مشکلات را از جمله برنامه‌های این حوزه برای سفر ریاست جمهوری عنوان و تصریح کرد: در بخش افتتاح‌ها و بازدیدها مصوبات دور قبل سفر ارزیابی می‌شود که در این راستا مشکلات سرجین بافت حل و همچنین معضل پسماندهای شهرک روی هم در آستانه حل نهایی قرار گرفته است.
وی از وجود برنامه جشن احیا برای واحدهای غیرفعال و همچنین برای طرح‌های تولیدی مهم مانند نخ ظریف، فولاد آذین و پویا پیلیمر که از روز نخست برای این هدف طراحی شده بود، خبر داد و گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های این واحدها بیش از 6 تا 7 هزار میلیارد تومان است. 
گلشنی پیگیری اجرای پساب‌های شهری و اخذ مجوز دسترسی به شهرک‌های صنعتی از طریق آزادراه‌ها را از جمله برنامه های این حوزه در بخش پیگیری برای تامین زیرساخت‌ها در سفر ریاست جمهور اعلام کرد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر پیگیری بخش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن گفت: در این بخش باسازی صنایع و سرمایهبازسازی‌هایسرمایه‌گذاریص شده است که انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پیگیریتأکیدات اساسی شرکت‌های بزرگ هم در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: باید از سفر ریاست جمهوری نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات بهره گرفت و در این رابطه باید برای تحقق اهداف بزرگ‌تر برنامه‌ریزی کرد.
گلشنی تعداد شرکت‌های آماده افتتاح در سفر ریاست جمهوری را حدود 6 واحد اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این واحدها بالای 7 تا 8 هزار میلیارد تومان برآورد شده است و در مجموع برنامه‌های این سفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت با توجه به همراهان سفر در این حوزه طراحی خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: در کل برای سفر ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است تا ضمن پرهیز از کلی‌گویی به صورت پروژه‌ای اقدام شود تا نتایج مدنظر محقق شود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583484

مهمترین اخبار ایران و جهان: