نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 09:02

کارگران سی‌.ان‌.جی شهرداری یاسوج: فریادرس حق و حقوق ما کیست؟

کارگران سی‌ان‌جی شهرداری یاسوج همچنان معترضند که حق و حقوق آن‌ها توسط پیمانکار ضایع شده و گوش مسوولان و هیئت حل اختلاف هم بدهکار حق و حقوق آن‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در سال‌های اخیر مشکلات کارگران پمپ‌های گاز یا همان سی‌ان‌جی در استان کهگیلویه و بویراحمد هیچگاه تمام نشده و گویی فریاد آنها را کسی نمی‌شنود.

کارگرانی که در دو نقطه سردسیری و گرمسیری استان در گرمای نزدیک به ۵۰ درجه و در سرمای ۱۰ درجه زیر صفر به مردم خدمات دهی می‌کنند.

آن‌گونه که معلوم است مسئولان استانی به دنبال نظم دادن به جایگاه‌های سی‌ان‌جی نیستند تا هر روز بیش از گذشته شاهد گلایه و اعتراض کارگران پمپ‌های گاز نباشیم.

روزگاری یکی از مشکلات پمپ‌های سی‌ان‌جی بدهکاری میلیاردی آنها باز بود هنگامی که شرکت گاز در گرفتن مطالبات خود درمانده شده بود.

اما امروز مشکل به کارگرانی باز می‌گردد که جایگاهداران اعم از دولتی‌ها و خصوصی‌ها برای آن‌ها ارزشی قائل نیستند و مشکلات آنها همچنان پابرجاست.

در همین خصوص برخی از کارگران سی‌ان‌جی خطاب به دفتر خبرگزاری فارس در یاسوج خواستار  پی‌گیری مشکل خود شده و چنین می‌گویند: ما تعدادی از کارگران واحد سی ان جی شهرداری یاسوج اکنون یک سال است که جهت اخذ مطالبات خود از پیمانکار به اداره کار شهرستان بویراحمد مراجعه کردیم و شاکی پیمانکار شدیم.

آن‌ها می‌گویند: متاسفانه تاکنون هیچ کس در این اداره به داد ما نرسیده است و با توجه به اینکه هیئت تشخیص مبلغ 150 میلیون تومان حکم برای ما زده بود پیمانکار اعتراض کرد و کار به هیئت حل اختلاف کشید که متاسفانه از برج 4 تاکنون آقای مهندس..... رئیس هیئت حل اختلاف حکم ما را صادر نمی‌کند و ما را بلاتکلیف کرده است.

اکنون از شما مدیر رسانه خواهشمندیم به فریاد این قشر زحمتکش برسید و این  موضوع را رسانه‌ای کنید تا شاید کسی به داد ما کارگران مظلوم  برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611340

مهمترین اخبار ایران و جهان: