نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 20:21

لیگ برتر فوتبال بانوان| سپاهان جدال مدعیان را واگذار کرد

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته ششم لیگ برتر نتیجه را مقابل خاتون بم واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۵ دیدار در اصفهان و شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و تیم سپاهان در ورزشگاه باغ‌فردوس اصفهان میزبان خاتون بم بود.

در این مسابقه که مهم‌ترین بازی هفته بود سپاهان با ترکیب زهره کودایی، زهرا پورحیدر، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، مینا داوودی، هانیه علیمردانی(طناز غضنفر پور)، زینب عباسپور(مهشاد امیری)، الهام فرهمند، مرضیه فیضی(میترا نظری)، فاطمه پسندیده و هستی فروزنده در میدان حاضر شد.

زهرا خواجوی، ملیکا محمدی، زهرا قنبری، مونا حمودی، زهرا سربالی، فاطمه گراییلی، بهناز طاهرخانی،نگین زندی، عاطفه رمضانی زاده، سمانه چهکندی (سارا دیدار) و شهناز جعفری زاده نیز بازیکنان خاتون بم در این دیدار بودند.

در نهایت این دیدار با گل‌های مونا حمودی، زهرا قنبری و نگین زندی با نتیجه ۳ بر صفر به سود خاتون بم به پایان رسید تا طلایی‌پوشان اصفهانی پس از شکست مقابل شهرداری سیرجان، دومین تقابل خانگی با یک مدعی دیگر را هم واگذار کنند.

در جدول رده‌بندی مسابقات خاتون بم با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده پنجم جدول ۱۰ تیمی رقابت‌ها ایستاده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612684

مهمترین اخبار ایران و جهان: