نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 15:49

وزیر کشور: تمام اعتبار مورد نیاز تکمیل بیمارستان ولی‌عصر تخصیص می‌یابد

وزیر کشور گفت: دولت تمام منابع لازم برای تکمیل بیمارستان ولی عصر (عج) اراک را تامین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، احمد وحیدی ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت بیمارستان ولی عصر اراک اظهار کرد: پروژه ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) در دو دهه قبل کلید زده شده، اما تا روی کارآمدن دولت سیزدهم تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی تصریح کرد: با روی کارآمدن دولت سیزدهم اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح تزریق و با کار جهادی هم اکنون میزان پیشرفت آن به 90 درصد رسیده است.

وزیر کشور با بیان اینکه مسوولان استانی، وزارت بهداشت مصمم به تکمیل این طرح هستند، گفت: در سفر دولت به استان اعتبار خوبی برای این طرح تخصیص یافت که به موقع تزریق و روند ساخت را سرعت بخشید.

وحیدی افزود: این بیمارستان با 55 هزار مترمربع زیربنا و 13 طبقه یکی از طرح‌های بزرگ و مهم درمانی استان است که می‌تواند به سایر استان‌ها نیز در صورت نیاز خدمات دهی کند.

وی با اشاره به تکمیل این طرح ظرف ماه‌های آینده اظهار کرد: دولت آمادگی دارد تمام اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و ساخت این بیمارستان را تامین و پرداخت کند تا مردم بتوانند از این مرکز درمانی استفاده ببرند.

به گزارش فارس وزیر کشور همچنین در حاشیه سفر به اراک دو پروژه مهم سرای دانشجویی ریحانه و سرای متاهلی شهید سلیمانی را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551384

مهمترین اخبار ایران و جهان: