نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 21:57

رویداد دیجیتالی برای کشف استعدادها در مناطق محروم

مسؤول فضای مجازی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتالی استان البرز با استفاده از منتخبین این رویداد در شهرستان‌ها در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، کیوان بربند، مسوول فضای مجازی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در حاشیه مراسم افتتاح اولین رویداد تولید محتوای رسانه‌ای بسیج شهرستان فردیس که امروز برگزار شد، با اعلام این خبر که پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتالی استان البرز در آذرماه امسال  برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال برای اولین بار این رویداد به صورت عمومی  در سطح شهرستان‌های استان، با هدف کشف استعدادهای مردمی به ویژه  در مناطق کم برخوردار برگزار می‌شود. 

وی افزود: مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتالی در دیماه امسال برگزار می‌شود که برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند. 

بربند با اشاره به استقبال چشمگیر از نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتالی بسیج  در فردیس، گفت: در این رویداد ۶۰ تیم حضور دارند که تعداد آن با  تعداد تیم‌های شرکت‌ کننده در مسابقات استانی سال گذشته برابری می‌کند. این امر نوید می‌دهد که مسابقات پرشوری در سطح استان  خواهیم داشت و حضور ۱۵۰ تا ۲۰۰ تیم در این مسابقات پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده ۳ تا ۵ نفره است که در بخش‌های پویانمایی، برنامه‌هاو  بازی‌های تلفن همراه در مدت ۴۸ ساعتبا هم رقابت می‌کنند. با توجه به اینکه ۴۸ ساعت زمان کمی برای ساختن برنامه‌ها و بازی‌های کامپیوتری است، این گروه‌ها با ۵ شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کنند. 

مسؤول پویانمایی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در خصوص نحوه حمایت از تیم‌های شرکت کننده در این رویدادها، بیان کرد: بسیاری از نفراتی که در رویدادهای گذشته شرکت کردند،  با توجه به نیازهای موجود جذب ارگان‌ها شدند.‌ در اولین رویداد دیجیتالی فردیس هم بسیاری از نهادها اعلام نیاز و آمادگی برای همکاری در خصوص تولید محتوای دیجیتالی دارند.

وی یاد آور شد: ما تاکید داریم که  شرکت‌کننده‌ها در منطقه خودشان و براساس نیازهای موجود کُنشگری و تولیدمحتوا داشته باشند.‌ ما فقط زمینه را برای کشف استعدادها فراهم می‌کنیم تا از این ظرفیت در منطقه استفاده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558340

مهمترین اخبار ایران و جهان: