نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 12:21

تحصیل ۱۰۰۰ دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان زنجان

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان از تحصیل یک هزار دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان این استان خبر داد.

فرزانه‌ الله‌ویردی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه فرهنگیان این استان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان استان زنجان در دو پردیس دختران و پسران با یک هزار دانشجو معلم در ۷ رشته علوم‌انسانی مشغول تحصیل هستند.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان با ۱۷ عضو هیات علمی شاخص و توانمند، ۱۵۰ استاد مدعو از آموزش‌وپرورش و ۶۰ نفر کادر اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: طبق اذعان مسئولان آموزش و پرورش دانشجو معلمانی که از دانشگاه فرهنگیان برای تدریس مدارس می‌روند بهترین معلمان هستند.

وی با بیان اینکه  در کنار تربیت معلمان توانمند، برگزاری پودمان‌های توانمندسازی مهارت‌آموزان ماده ۲۸ که هر سال حدود ۶۰۰ نفر هستند در همین پردیس‌ها به کمک اساتید این دانشگاه اتفاق می‌افتد، افزود: همچنین اخیراً دوره‌های توانمند‌سازی دوره‌های مدارس غیردولتی نیز به عهده دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها قرار داده شده است که نخستین پودمان را با یک هزار و ۶۷۹ نفر در سطح استان به اتمام رساندیم.

اله‌ویردی ادامه داد: طبق توافق منعقد بین وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان من‌بعد دوره‌های ضمن خدمت یا حین خدمت معلمان هم در دانشگاه فرهنگیان اتفاق خواهد افتاد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603540

مهمترین اخبار ایران و جهان: