نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 16:05

توقیف کامیون با 92 کیلو تریاک در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف 92 کیلو و 600 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران ایست و بازرسی سهل آباد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده  مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از کامیون، ۹۲ کیلو و ۶۰۰ تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این رابطه یکدستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

دستگیری سارق موتورسیکلت در قاینات  

سرهنگ محمود زال بیکی، فرماندهی انتظامی هم گفت:: در پی اعلام وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان پیگیری موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان  قاین  هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران پس از بررسی و استعلام از سامانه های مربوطه متوجه شدند که موتورسیکلت سرقتی بوده که با هماهنگی مقام قضائی موتورسیکلت توقیف و سارق آن دستگیر شد. 

سرهنگ زال بیکی با بیان اینکه سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف  فردوس 

 سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس هم ادامه داد: با عنایت به بازگشایی مدارس و به منظور جلوگیری از جولان موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فردوس اجرایی شد. 
 
وی افزود: این طرح از ابتدای بازگشایی مدارس با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه ۶۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542584

مهمترین اخبار ایران و جهان: