نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 17:07

آغاز خیزش انقلابی مردم اصفهان در حمایت از مظلومان غزه

مردم غیور و انقلابی اصفهان با محکومیت نسل کشی رژیم کودک کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خروشی غیورانه خود را آغاز و از حماسه و مظلومیت مردم و کودکان غزه حمایت دخود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان در پی اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، مردم غیور و انقلابی اصفهان  در راستای محکومیت این نسل‌کشی رژیم کودک‌کش و حمایت و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، تجمع مردمی بزرگی در میدان امام حسین این شهر را آغاز کردند.

آنها در این تجمع اعتراضی به دنیا اعلام کردند مردم غزه تنها نیستند و فلسطین همواره جزئی از پیکره جهان اسلام بوده، ‌هست و خواهد بود.

مردان، زنان، جوانان اصفهانی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از فجایع غیرانسانی رژیم صهیونیستی، کشتار مردم و غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غزه را نقض همه اصول انسانی و کنوانسیون‌های بین‌المللی دانستند و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی در جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

 

مردم شریف و قهرمان پرور اصفهان همچون تمام مردم غیور و حماسه‌ساز ایران اسلامی و همه آزاداندیشان و ظلم‌ستیزان جهان، ضمن حمایت از رشادت و حماسه مردم مسلمان و انقلابی غزه، جهاد و مبارزه برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف را حق طبیعی و اولیه فلسطینیان دانستند و بر ضرورت عزم و اقدام عاجل جهانی برای خاتمه دادن به جنایات ددمنشانه ۷۵ساله رژیم صهیونیستی و توقف اقدامات ضدبشری این رژیم و همچنین حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و عملیات مبارزان فلسطینی تأکید کردند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542684

مهمترین اخبار ایران و جهان: