نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 15:50

بودجه مصوب شهرداری زنجان محقق نمی‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر از عدم تحقق بودجه مصوب شهرداری خبر داد و گفت: این عدم تحقق منجر به تاخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی‌مقدم ظهر، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان به عدم تحقق بودجه مصوب شهرداری زنجان به‌ویژه در بخش دریافتی‌های ارزش‌افزوده اشاره و اظهار کرد: عدم تحقق بودجه در این بخش به‌احتمال زیاد منجر به عدم تحقق بودجه 2 هزار و 600 میلیاردتومانی شهرداری زنجان در سال جاری خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان جابه‌جایی ردیف بودجه در بخش عمرانی و هزینه‌ای را از 60 به 40 درصد یادآور شد و افزود: عدم تحقق بودجه مصوب، تاخیر‌هایی را در اجرایی پروژه‌های عمرانی موجب خواهد شد.
وی همچنین به قرارداد منعقده بین شهرداری و سازمان اوج در بخش تبلیغات شهری (دیوارنگاره) اشاره و تصریح کرد: می‌توان در مورد جانمایی دیوارنگاره مد نظر هم‌بسته به صلاحدید تجدیدنظر کرد.
همچنین مهدی طالب، دیگر عضو شورای اسلامی شهر زنجان وضعیت کنونی تحقق بودجه‌ در شهرداری زنجان را موجب ایجاد بدهی وحشتناک در سال آینده دانست و ادامه داد: به نظر باید در منابع درآمدی شهرداری زنجان تغییراتی روی دهد.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602684

مهمترین اخبار ایران و جهان: