نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 18:34

امام جمعه قشم: همه آزادگان عالم طرفدار مقاومت هستند

امام جمعه قشم گفت: مردم فلسطین ۸ دهه است که در ظلم قرار دارند و همه آزادگان می دانند که فلسطینیان بر حق هستند و باید از آنها پشتیبانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام حاجبی، امام جمعه قشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهار کرد: اهمیت استاندارد برای به زیستن مردم است و همه ضوابط استاندارد هم در واردات و صادرات و هم در مصارف داخلی لحاظ شود.

وی افزود: مردم نگران چندگانه‌های استاندارد در بسیاری از کالاهای صادراتی و وارداتی هستند که باید علاج شود و به مردم اطمینان ببخشد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه مناسبت بعدی روز پیوند اولیا و مربیان است، خاطرنشان کرد: پیوند اولیا و مربیان در نظام آموزشی و تربیتی بسیار حائز اهمیت است و اگر شکل بگیرد باعث رشد جامعه دانش‌آموزی و تربیتی ما می‌شود.

وی اضافه کرد: نظام تربیتی مدرسه اولویت اول جامعه است و نباید از آن غافل شد.

حجت‌الاسلام حاجبی در ادامه عنوان کرد: کمبودهای ورزشی در بعضی از مناطق قشم وجود دارد که با پیگیری مسئولان آموزش و پرورش و فرماندار قشم و همکاری خیرین درحال برطرف شدن است.

وی افزود: مطابق نص صریح بیانات رهبری معظم انقلاب هیچ نماینده‌ای حق ندارد در عزل و نصب‌ها دخالت کند اما اگر مشاهده شود که کسی به استانداری یا مسئولی فشار بیاورد که کسی را عوض کند عدم التزام به ولی فقیه دارد.

امام جمعه قشم در ادامه خاطرنشان کرد: برای مثال تخصص و تعهد مدیریت جهادی علوم پزشکی هرمزگان می‌تواند الگویی برای کشور باشد.

وی با اشاره به مسائل فلسطین ادامه داد: مسئله فلسطین یک مسئله حیاتی در جهان اسلام است اما مسئله مقاومت یک مسئله مداوم و مستمر دینی و فرهنگی در اسلام است.

امام جمعه قشم بیان داشت: هیچکس در سرزمین‌های اشغالی مردم عادی نیستند که در فضای مجازی اینطور جا انداختند که به مردم عادی حمله شده‌است.

وی اضافه کرد: اذیت و آزارهای روزانه صهیونیست‌ها نسبت به فلسطینیان باعث ایجاد این انفجار و حمله به آن‌ها شد.

حجت‌الاسلاج والمسلمین حاجبی در پایان گفت: همه کسانی که به جمهوری اسلامی معتقد هستند و همه کسانی که آزادگی دارمد باید به مردم فلسطین کمک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537184

مهمترین اخبار ایران و جهان: