نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 08:59

ثانیه‌شمار نابودی اسرائیل آغاز شده است

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نسل‌کشی که اسرائیل در فلسطین مظلوم به راه انداخته است موجب خشم جهانیان شده و همین مسئله ثانیه شمار نابودی این رژیم کودک‌کش را آغاز کرده است.

ماموستا سیدمحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار کرد: براساس آنچه در قرآن کریم از سوی خداوند تبارک و تعالی وعده داده شده است هیچ ظلمی در دنیا پیروز نمی‌شود.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با بیان اینکه سرانجام هر ظلم و ستمی عذاب سخت و شدید است، گفت: ملت آزاده فلسطین در برابر ظلم رژیم منحوسی قیام کرده‌اند که هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و این قیام تا پیروزی نهایی ادامه دارد.

ماموستا حسینی افزود: نسل‌کشی که اسرائیل در فلسطین مظلوم به راه انداخته، موجب خشم جهانیان از مسلمان و غیرمسلمان شده و همین مسئله ثانیه شمار نابودی این رژیم کودک‌کش را آغاز کرده است.

وی دفاع از فلسطین و قدس شریف را واجب دانست و عنوان کرد: براساس دستورات دین اسلام، دستورات شرعی فقهی و علمی هر کس به ظلم ظالمی نسبت به مظلومین راضی باشد در آن ظلم شریک است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اضافه کرد: سکوت و ساکت نشستن در برابر آنچه امروز در فلسطین بر مردم بی‌گناه و مظلوم این سرزمین می‌گذرد جایز نیست و همه باید با هم در برابر این ظلم قیام کنیم.

ماموستا حسینی افزود: امروزه قلب جهانیان از این همه ظلم و ستمی که بر ملت فلسطین روا داشته می‌شود خونین است امیدواریم این تصاویر دلخراشی که از به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی تلنگری باشد که همه مسلمانان بخصوص سران امت‌ها بیدار شوند.

وی عنوان کرد: حماسه بزرگ فرزندان مقاومت در پیش‌دستی سلحشورانه در برابر صهیونیست‌ها در تاریخ ماندگار خواهد شد و دوران جدیدی را پیش روی مقاومت اسلامی قرار داد.

امام جمعه اهل سنت کامیاران اذعان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و همدلی یاری‌رسان و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین باشند و عملیات طوفان الاقصی را مصداق نزدیک بودن نابودی کامل رژیم صهیونسیتی بدانند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548340

مهمترین اخبار ایران و جهان: