نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 15:20

دانشجویان به سمت مسیر مطالبه‌گری تخصصی بروند

مهدی محمدی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور امروز پنج‌شنبه 16 آذرماه در نشست دانشجویان پیام نور گفت: دانشجویان در راه مطالبه‌گری و فعالیت‌های دانشجویی صورت تخصصی عمل‌کرده و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز پنج‌شنبه 16 آذرماه به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو نشستی با حضور مهدی محمدی  معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور و رضا رستمی ریاست  دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد.

مهدی محمدی ضمن گرامیداشت شهیدان دانشجو و 16 آذر که نام‌گذاری شده است به نام دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان به‌عنوان موتور محرکه ملت عمل می‌کنند و مقام معظم رهبری(مدظله) در سخنانشان در مورد دانشجویان همیشه انتظار ویژه‌ای از این قشر مطالبه‌گر و پویا داشته است.


وی افزود: جنبش دانشجویی در کشور ما در تاریخِ ثبت‌شده و شناخته‌شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و بشدت عدالت‌خواه بوده است.

معاونت فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی سازمان مرکزی پیام نور ضمن اشاره به سیاست‌های اداره کلی فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: حمایت همه‌جانبه از برنامه‌ها و ایده‌های دانشجویی لحاظ همواره بوده و در آینده نیز خواهد شد و به ایده‌های دانشجویان همیشه با اولویت بررسی نگاه شده است.


وی در پایان گفت: تشکل‌های دانشجویی در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنند اعم از فرهنگی، مطالبه‌گری و ... سعی کننده به‌صورت تخصصی عمل کرده و در این راه هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

در ادامه نیز دانشجویان با ارائه مطالبات خود، خواستار حل این‌ مشکلات  شدند.


پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597084

مهمترین اخبار ایران و جهان: