نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 13:30

لزوم برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز در محورهای سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقاط حادثه‌خیز باید شناسایی و برطرف شود و از ظرفیت های موجود در مجموعه های راهداری استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استان اظهار داشت: از دست دادن جان انسان ها و داغدار شدن خانواده ها آسیب‌های بزرگ روحی، روانی و مالی را هم به خانواده‌ها و هم به کشور وارد می‌کند لذا فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: فرمانداران بنا به مسئولیتی که دارند موظف به پاسخگویی هستند و باید جلسات را به صورت برنامه‌ریزی شده برگزار کنند.

وی ادامه داد: باید علل تصادفات با دقت تحلیل و بررسی شود و اگر علت تصادفات نقص فنی در خودروها بود؛ شرکت های خودروساز نیز باید پاسخگو باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سطح جامعه دارد که در این زمینه صدا و سیما، آموزش و پرورش و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی نقش اساسی بر عهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کارگروه های اندیشه ورز با همکاری دانشگاه‌ها در حوزه راه‌ها و تصادفات تشکیل شود و در رابطه با علت تصادفات به مردم آموزش‌های لازم ارائه گردد.

وی ادامه داد: نقاط حادثه‌خیز باید شناسایی و برطرف شود و از ظرفیت های موجود در مجموعه های راهداری استفاده گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ترک فعل و کوتاهی در مسئولیت از هیچ فردی پذیرفتنی نیست بنابراین باید با جدیت کار کنید.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578684

مهمترین اخبار ایران و جهان: