نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:56

امام جمعه یزد:‌ تنها راه نصرت بر ظالمان مقاومت است

امام جمعه یزد گفت: جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در عملیات اخیر خود نشان دادند که تنها راه نصرت بر ستمگران، فقط مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، در خطبه‌های این هفته 28 مهرماه نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد:  مردم ستمدیده غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی بر غاصبان صهیونیستی و دشمنان امت اسلام به مقاومت خود ادامه دهندو تنها راه، پیروزی بر آمریکا که عامل اصلی فتنه در قدس شریف است با مقاومت جانانه حاصل می‌شود.

 وی با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم غزه توسط آمریکا و اسرائیل غاصب افزود:‌ این وعده الهی است که هر فردی و گروهی بر اصول و ارزش‌های الهی ثابت قدم و استوار بماند پیروز می‌شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: البته جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی در عملیات اخیر خود نشان دادند که تنها راه نصرت بر ستمگران مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین از برخی مجامع بین‌المللی و برخی کشور‌های اسلامی که در قبال مردم فلسطین و غزه بی‌تفاوت هستند انتقاد کرد و وحدت و هوشیاری مسلمین علیه استکبار را خواستار شد.

وی از دولت و وزارت امورخانه کشورمان که برای کمک به مردم غزه و فلسطین سفر‌های منطقه‌ای خوبی را در روز‌های اخیر داشته‌اند، نیز قدردانی کرد و گفت: مردم و مسئولان باید در برابر توطئه دشمنان در فضای مجازی هوشیار باشند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه به نقش مراکز آموزش عالی، مدارس، خانواده‌ها و عموم مسئولان فرهنگی در تقویت بنیان خانه و خانواده تاکید و تصریح کرد: استکبار در برنامه‌ای دقیق به دنبال تضعیف این کانون بنیادین و مهم است.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544340

مهمترین اخبار ایران و جهان: