نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 12:37

افتتاح مدرسه خیری با حضور وزیر کشور در اشکذر+عکس

مدرسه خیری ۱۲ کلاسه با حضور وزیر کشور در اشکذر از استان یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد وحیدی با حضور در مراسم افتتاح مدرسه خیری اشکذر، اظهار کرد: آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانان شکل می‌گیرد و مدرسه محل پرورش روح، علم و ذهن است و باید مدرسه را با همه خوبی‌هایش حفظ شود.

وزیر کشور با بیان این‌که باید مدارس تقویت و توسعه یابند تا دانش‌آموزان در یک محیط آرام و با امنیت کامل به کسب علم بپردازند، افزود: مطالبی در مدارس آموزش داده می‌شود که رسالت پیامبران است و این رسالت‌ها باید در مدارس تقویت شود.

محسن کاظمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد نیز در این باره به خبرنگار فارس، اظهار کرد: آموزشگاه خیری شادروان «حاج اصغر دهقانی اشکذری» به همت خیر محترمه حاجیه خانم ایران دهقانی اشکذری و حاج سید حسین میر دهقان اشکذری در زمینی به وسعت قریب به سه هزار متر مربع ایجاد شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این مدرسه ۱۲ کلاسه از آذر ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و مهرماه امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی به روی دانش‌آموزان اشکذری گشوده شده است.

کاظمی تصریح کرد: آموزشگاه خیری حاج اصغر دهقانی در مقطع متوسطه دوم دخترانه در زیربنای دو هزار متر مربع با اعتبار خیری ۱۶۰ میلیارد ریال و اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی نوسازی مدارس ساخته شده است.

پایان پیام/الف

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590140

مهمترین اخبار ایران و جهان: