نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 13:10

تردد روان خودروها در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی روان در جاده‌های شمال، گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال تداوم دارد.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در تمام محورهای استان مازندران به‌صورت روان است و از لحاظ جوی هم مشکلی نداریم.

وی با اشاره به تغییرات جدی از عصر فردا در محورهای شمال، افزود: احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی به‌ویژه محورهای هراز و کندوان وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز از روز گذشته در محورهای شمال اجرا شده و کماکان هم درحال اجرا است، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی‌ از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان همچنان ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: ممنوعیت تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح امروز در محور هراز اعمال شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز در این محور ادامه دارد و این محدودیت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود، یادآور شد: اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه مقطعی هم طی روز جمعه در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد که البته این محدودیت درصورت ترافیک سنگین اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب در پایان با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده‌های شمال، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس و پرهیز از توقف در نقاط حادثه‌خیز محورهای شمال است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1574040

مهمترین اخبار ایران و جهان: