نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 01:36

قهوه‌ای بیار!(گفت و شنود)

رژیمی که ادعا می‌کرد که قدرتمندترین ارتش منطقه است، بیش از 40 روز است که با همه توان خود و حمایت تسلیحاتی و حضور نظامیان آمریکایی و استخدام مزدوران اروپایی نتوانسته یک گروه مقاومت را در منطقه‌ای به وسعت ۳۶۰ کیلومتر مربع شکست بدهد؟!

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت:گفت: مگر رژیم صهیونیستی ادعا نمی‌کرد که قدرتمندترین ارتش منطقه و چهارمین ارتش قدرتمند جهان است؟!

گفتم: خیلی از این قُمپزها در می‌کرد!

گفت: پس چرا بیش از چهل و چند روز است که با همه توان خود و حمایت تسلیحاتی و حضور نظامیان آمریکایی و استخدام مزدوران اروپایی نتوانسته یک گروه مقاومت را در منطقه‌ای به وسعت ۳۶۰ کیلومتر مربع شکست بدهد؟!

گفتم: برای این که نظامیان رژیم صهیونیستی برای حمله به مردم در پیاده‌روها و خیابان‌ها آموزش دیده‌اند و نه برای شرکت در یک جنگ واقعی!

گفت: ‌ایول. حالا با عملیات طوفان‌الاقصی همه قُمپزهایشان دود شده و به هوا رفته است!

گفتم: فرمانده یک گردان صهیونیستی قبل از حمله به زنان و کودکان قُمپز شجاعت در می‌کرد و می‌گفت برایم یک پیراهن قرمز بیاورید که اگر زخمی شدم معلوم نشود و روحیه سربازان آسیب نبیند، این دفعه مسئول لجستیک رفت که مثل همیشه پیراهن قرمز بیاورد ولی فرمانده در حالی که رنگ از رخش پریده بود گفت؛ این دفعه برای حفظ روحیه سربازان برایم یک شلوار قهوه‌ای بیاور!

پایان پیام/ت

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1575584

مهمترین اخبار ایران و جهان: