نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 10:45

دولت سیزدهم پرچمدار ترویج انگاره های فرهنگی است

ساری- معاون سیاسی ، امنیتی استاندار مازندران دولت سیزدهم پرچمدار عدالت گستری و ترویج انگاره های فرهنگی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر،، روح الله سلگی صبح شنبه در جمع تلاشگران جبهه فرهنگی مازندران گفت: استکبار با از دست دادن هیمنه پوشالی خود در عرصه‌های گوناگون به تشدید درگیری فرهنگی با انقلاب اسلامی روی آورده است.

این مسئول سیاسی و اجتماعی با واقعی دانستن درگیری نظام سلطه با نهضت اسلامی، داشته‌های متکی به باورهای اعتقادی را توشه اطمینان بخش انقلاب در این رویارویی عنوان و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با بهره جویی از توشه دینی و اعتقادی برنظام سلطه بین الملل غلبه خواهد کرد.
وی با تاکید بر برتری گفتمان انقلاب اسلامی برابر استکبار جهانی گفت: ما با الهام از حماسه عاشورا هیچ گاه برابر نماد استکبار و لیبرال دموکراسی غرب سرتعظیم فرود نخواهیم آورد.
سلگی، با اشاره به وعده الهی برای پیروزی مستضعفان بر مستکبران خاطر نشان کرد: پیشتازی انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های باشکوه و الهام بخش نتیجه ایستادگی برابر امپریالیسم جهانی است.
وی با ببان اینکه پیشتازی در جبهه حق به معنی انکار مشکلات نیست اظهار کرد: چالش‌های فرهنگی و اقتصادی کشور با تکیه بر روح عدالت گستری و ترویج انگاره‌های معنوی ونیز تلاش‌های جهادی و انقلابی سامان خواهد یافت.
معاون استاندار با اشاره به موج فزاینده عدالت طلبی و دین باوری در بین نسل جوان و نوجوان یادآور شد: با تقویت اراده‌های پرشور ایمانی متأثر از فرهنگ دینی اکنون انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و بالندگی و جبهه استکبار در شرایط استیصال است.
وی با تاکید بر لزوم استمرار ارزش‌های فرهنگی مبتنی بر آرمانگرایی در کشور اظهار کرد: استمرار ارزش‌های ناب اسلامی تعالی بخش، افتخار آفرین و مایه سعادت و بالندگی کشور و ملت است.
سلگی بااشاره به عزم ستودنی دولت سیزدهم در احیای ارزش‌های تمدن ساز فرهنگی افزود: دولت سیزدهم با تکیه بر مفاهیم ارزشی و انقلابی، تقویت واعتلای پیشران‌های ملی را هدف گرفته است.
معاون استاندار مازندران با تجلیل از مردم دیار علویان که صبورانه و مشتاقانه در عرصه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تلاش دارند افزود: مردم مارندران با تاسی به الگوهای معرفتی و ارزشی انقلاب و پیشتازی در مسیر پیشرفت آرمان‌های تعالی بخش، اوج کمال و بلوغ فکری خود را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: مردم مازندران در یاری رسانی دولت و پیگیری مؤلفه‌های فرهنگی در سطح کشور درخشیدند.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1414784

مهمترین اخبار ایران و جهان: