نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 23:12

عقیلی: زمین ورزشگاه دستگردی ۴-۳ نوع گیاه دارد!

مربی تیم گل گهر سیرجان به انتقاد از کیفیت زمین‌های فوتبال کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی عقیلی پس از تساوی گل‌گهر مقابل پیکان، اظهار داشت: در بازی اول هم خیلی خوب شروع نکردیم اما در ادامه برنده شدیم. بازی امروز بیرون از خانه بود. می‌دانستیم بازی سختی است. وقتی هم تماشاگر نباشد کنترل ریتم بازی سخت است. کاش تماشاگر بود و به بازی هیجان می‌داد. تیم پیکان فراتر از انتظار بازی کرد و به آ‌ن‌ها تبریک می‌گویم.

مربی گل‌گهر در خصوص کیفیت بد زمین‌های فوتبال، گفت: همه تیم‌ها از زمین‌های تمرینی ناراضی هستند. در نورد زمین‌های بازی؛ زمین ورزشگاه دستگردی الان در زمان خوبش است. نمی‌دانم در زمستان چه اتفاقی می‌افتد ولی وقتی وارد زمین می‌شوید ۴-۳ نوع گیاه و چمن در زمین است! واقعا متفاوت است و چمن یکی نیست. حالا من اسم‌ها را بلد نیستم اما دوستانی که می‌دانند می‌گویند آفریقایی و... است. این مساله کیفیت زمین را پایین می‌آورد. در شهرهای دیگر هم وجود دارد. قبلا تراکتور این مشکل را داشت و الان ظاهرا رفع کرده است. الان سپاهان به در نقش جهان به مشکل خورده، آزادی هم که کلا خراب است. نمی‌دانم چند شهر می‌ماند. اهواز را هم شنیده‌ام زمینش نامناسب شده است.

وی افزود: اوایل که ما بازی می‌کردیم زمین‌ها خیلی بود. بعد از آن پیشرفتی حاصل شد. پس از آن متوقف نشد اما نمی‌دانم اسمش را چه باید بگذاریم. با این هزینه‌ای که در فوتبال می‌شود، هزینه چمن آنچنان نیست. باور کنید خیلی راحت می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. دلیل اینکه انجام نمی‌دهند را نمی‌دانم. سال‌های پیش زمین اصفهان، اهواز و مشهد خوب بودند. الان فکر می‌کنم بهترین زمین بازی در ورزشگاه گل‌گهر باشد.

عقیلی در خصوص اینکه باتوجه به جدایی چند بازیکن، مهره‌ای برای خط حمله جذب نشد و چه زمانی گل‌گهر به ترکیب ایده‌آل می‌رسد، گفت: به ویژه در خط جلو کلا از تیم جدا شدند. محدودیت‌های قراردادی کجود دارد اما با همین شرایط هم باشگاه خیلی زحمت کشید با یکی دو بازیکن قرارداد ببندد. متاسفانه بعد از چهار هفته اخبار خوبی به ما نرسید. کار بازیکن عراقی تمام شده بود اما نمی‌دانم چه شد که نیامد. یک مهاجم هم بود که با او نیز صحبت شد. دو روز قبل برای تیمش بازی کرد. نمی‌دانم چرا ایجنتش این کار را کرد. این ۲ بازیکن را امید داشتیم به تیم ما اضافه شوند. متاسفانه خارج از کنترل ما بود. باشگاه خیلی نرمال وارد مذاکره شده بود. حتی یکی از آن‌ها آفر قرارداد را امضا کرده بود ولی متاسفانه به عملیات آخر نرسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1444940

مهمترین اخبار ایران و جهان: