نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 16:18

تحقیق و پژوهش‌های دانش بنیان پیشرفت کشور را به همراه دارد

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: تحقیق و پژوهش‌های دانش بنیان پیشرفت کشور را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح چهارشنبه در دیدار مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور که به همراه مدیران جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه صورت گرفت از آقایی و سروری جوامع به عنوان نتایج علم و پژوهش یاد کرد.

وی با اشاره به تأکید اسلام به اهمیت علم، گفت: اسلام همواره فصل ویژه ای برای اهمیت دادن به علم و مقام عالم دارد لذا باید با توجه به این بستر با همه توان عالمان را تجلیل کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد دانشگاهی، افزود: یکی از بسترهای خوب تعامل علم و تجربه جهاد دانشگاهی می‌باشد زیرا از تجربه عالمان در کنار تحقیق و پژوهش‌های بنیادی استفاده می‌کند.

علما بیان کرد: خوشبختانه ایران در حال حاضر رو به جلو حرکت می‌کند و دنیا این حقیقت را خوب فهمیده به همین خاطر شیطنت می‌کند.

گفتنی است، پیش از سخنان آیت الله علما دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور گزارش مبسوطی از برنامه‌های دستگاه متبوع خود را ارائه کرد.

وی از اعلام آمادگی این مرکز علمی و پژوهشی در کشور برای همکاری با مراکز دانش بنیان یاد کرد و اظهار امیدواری کرد با تفاهم و تعامل موجود جایگاه شایسته ای در عرصه بین المللی به وجود می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1423484

مهمترین اخبار ایران و جهان: