نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 19:28

امام جمعه سمنان: تلاش دولت برای آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ارزشمند است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان در شهمیرزاد اظهار کرد: همه ما ازجمله ائمه جمعه و استاندار سمنان تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه استان سمنان باید در عمل برای جلب مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم در امر انتخابات اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: راه‌اندازی واحدهای راکد توسط ستاد احیای واحدهای راکد استان بسیار چشمگیر بوده و کسب عنوان ارزان‌ترین استان کشور در خصوص تورم ازجمله اقدامات عملی مؤثر در جلب مشارکت عمومی است.

مطیعی اضافه کرد: از همه نخبگان و کسانی که توانمند و دلسوز نظام هستند، برای شرکت در انتخابات و تحقق رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری دعوت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دولت خدمتگزار سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438840

مهمترین اخبار ایران و جهان: