نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 14:54

ایجاد همگرایی در دفاع از انقلاب هدف اصلی تشکیل شورای تبلیغات اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: این شورا براساس نیاز اساسی کشور به منظور ایجاد همگرایی با هدف دفاع از انقلاب و تحقق شعار انقلاب و به صحنه آوردن مردم که تبلور عینی جمهوری اسلامی است به دستور امام راحل تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای یادگار امام راحل است.

وی از تلاش‌های فرماندار سنندج در حوزه اقدامات فرهنگی و تبلیغی تقدیر کرد و گفت: تک تک اعضای حاضر در جلسه نقشی تاثیرگذار در حوزه ترویج فرهنگ ارزشی انقلاب و برنامه‌های شورای تبلیغات اسلامی داشته‌اند.

وی افزود: شورای تبلیغات اسلامی براساس نیاز اساسی کشور به منظور ایجاد همگرایی با هدف دفاع از انقلاب و تحقق شعار انقلاب و به صحنه آوردن مردم که تبلور عینی جمهوری اسلامی است به دستور حضرت امام راحل تشکیل شد.

وی گفت: این شورا که بیش از 40 سال از عمر آن می‌گذرد برکات زیادی در به صحنه آوردن مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داشته است.

سادات افزود: با تلاش‌های مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهد رشد کمی و کیفی حضور مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی‌های مختلف هستیم.

وی به حضور چشمگیر و در صحنه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و تاثیر آن در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: این شورا در استان تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند در راستای منویات مقام معظم رهبری و منظومه فکری امامین انقلاب جلو برویم.

محمدپناه معاون دانش و پژوهش سپاه بیت.المقدس اظهار کرد: اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زحمات فراوانی در راستای تداوم انقلاب اسلامی کشیده بر کسی پوشیده نیست؛ اما اگر راه رفته را بررسی کنیم ارتباط نسل‌های گذشته و امروز کم‌رنگ شده است.

وی با بیان اینکه امروز به شدت نیاز به انتقال ارزش‌ها به نسل‌های جدید هستیم، گفت: ارزش‌های انقلاب باید با زبان مردم به مردم به ویژه نسل جوان انتقال پیدا کند.

وی اضافه کرد: تریبون تبلیغات اسلامی باید در اختیار مردم قرار گیرد و مطالبات مردم از طریق این تریبون به یک گفتمان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: فقدان برنامه جامعه که نسل جدید را برابر نیاز و ارزش‌های انقلاب پرورش دهد احساس می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428984

مهمترین اخبار ایران و جهان: