نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:45

حل مشکل مسکن خبرنگاران را در برنامه داریم

استاندار همدان با بیان اینکه ظرفیت رسانه‌ای استان قابل تکرار نیست گفت: به دنبال حمایت‌هایی در حوزه مسکن و ادامه ارائه تسهیلات به خبرنگاران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در مراسم روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاری حرفه بسیار پرمشقت و متاسفانه کم‌درآمدی است اما تلاشگران این عرصه قانع هستند و به وظیفه خود همواره عمل می‌کنند که باید قدر آنها را بدانیم.

وی با بیان اینکه در استان همدان ظرفیت خوبی در حوزه رسانه است که نه در گذشته بوده و نه قابل تکرار است گفت: توصیه به مدیران دولتی می‌کنم از این ظرفیت بالا استفاده شود که معمولا قاطبه خبرنگاران افرادی باهوش و خوش ذوق هستند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها ظرفیت بالایی دارند و انتظار بر این بوده مدیران همراهی لازم را در استفاده از این ظرفیت کم‌نظیر داشته باشند عنوان کرد: امروز خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم، وظیفه خطیری در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن دارند و می‌توانند توطئه‌ها را خنثی کنند.

 وی با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره تلاش کردند مصالح و منافع ملی و مردمی دنبال شود افزود: دولت مردمی تلاش می‌کند در تمام عرصه‌ها برای خدمت به مردم تلاش کند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام در دستور کار است تصریح کرد: برای نمونه بیمارستان اکباتان تکمیل شده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بحران آب را داشتیم اما با همراهی نمایندگان مجلس حل شد افزود: نمایندگان ما جزو مفاخر و در سطح ملی اثرگذار هستند و حمایت کرده و می‌کنند تا مشکلات بزرگی حل شود.

 استاندار همدان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌ خوبی در استان در حال انجام است و در عرصه مسکن با تلاش‌ها اقدامات خوبی انجام شده است گفت: امیدوارم دستاوردهای خوب در استان از سوی خبرنگاران به خوبی در جامعه مخابره شود.

وی با تاکید به اینکه با همکاری خانه مطبوعات بسته حمایتی برای خبرنگاران در نظر گرفته می‌شود گفت: در حوزه مسکن و تسهیلات در نظر داریم ورود کنیم و باید از تمام امکانات سازمان‌ها استفاده شود تا گوشه‌ای از زحمات خبرنگاران را پاسخ دهیم.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433640

مهمترین اخبار ایران و جهان: