نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 20:53

موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات رفع شود

ساری-معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از مسئولان خواست تا موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از دفاتر سرپرستی برخی رسانه‌ها با اشاره به مشکلات حرفه‌ای خبرنگاران بر لزوم همکاری مدیران با خبرنگاران به عنوان عناصر خدوم و بی ادعای عرصه آگاهی بخشی جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: مسئولان باید موانع دسترسی خبرنگاران به اطلاعات پایه‌ای را در عرصه اطلاع رسانی برطرف کنند.

سلگی، خبرنگاران را یاوران صمیمی دولت در جهاد تببین دانست وافزود: درعرصه جهاد تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه وسیع رسانه‌ای استکبار خبرنگاران مسئولیت عمده و کلیدی دارند.

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران خواستار جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل و ساماندهی تنگناهای حرفه‌ای و صنفی اصحاب رسانه استان شد.

وی همچنین در بازدید از منزل شهید غلامعلی لقمانی و دیدار با مادر گرامی این شهید رسانه ملی در شهرستان نکا از مقام شامخ مادر این شهید والامقام تحلیل کرد. ‏

سلگی با اشاره به نقش ممتاز شهید لقمانی شهید شاخص رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی هوشمندانه و مقابله با جنگ نرم دشمنان خواستار تصویرسازی از زندگی این چهره ماندگار برای الگوگیری نسل جوان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1432840

مهمترین اخبار ایران و جهان: