نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 17:58

ضرورت رسیدن به فهم مشترک از عفاف و حجاب در جامعه

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: تلاش برای فهم مشترک و متقابل از بحث حجاب و عفاف ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی عصر امروز در جلسه استانی قرارگاه حجاب و عفاف کردستان در سنندج اظهار کرد: در حوزه حجاب و عفاف باید از مناظر مختلف و با درایت و متناسب با نیاز امروز جامعه اقدام کرد.

وی گفت: دشمن سال‌های سال است که علیه نظام اسلامی سمپاشی می‌کند و دائما در حال توطئه افکنی است.

به گفته رمضانی، برخی دانشجویان فقط روایت دشمن را شنیده‌اند و روایت صحیح و منطقی به آنان ارائه نشده است امروز بیش از هر زمانی نیاز به روایتگری در راستای جهاد تبیین داریم.

وی بر ضرورت شنیدن حرف‌ها و صحبت‌های نسل جدید و درک آنان تاکید کرد و گفت:  تلاش برای فهم مشترک و متقابل از بحث حجاب و عفاف با نسل جدید از نکات مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه فضای رسانه‌ای هم تهدید و هم فرصت است، گفت: باید از  فضا و بستر رسانه‌ها برای آگاه‌سازی جوانان استفاده کنیم.

رمضانی اضافه کرد: در حوزه عفاف و حجاب نیاز به تدبیر هستیم دانشگاه‌ها به عنوان کمیته علمی طرح و برنامه بیاورند.

وی افزود: از دریچه دیدگاه یک خانم دانشجوی جوان باید به این موضوع نگاه کنیم، امروز جوانان ما نیازمند شنیدن روایت‌های صحیح هستند.

رمضانی با تاکید براینکه فضای جدید را باید ایجاد کنیم، گفت: باید مخاطب نسل امروز قرار گیریم نسل امروز با نسل‌های گذشته فرق می‌کند اگر فهم متقابل و مشترک مابین ما و نسل جدید ایجاد شود، به نتیجه خواهیم رسید.

وی اذعان کرد: از دل تهدیدهایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند فرصت ایجاد کنیم.

به گفته رمضانی, با کارهای علمی، تحقیقی و با ارتباط نزدیک با نسل جوان می‌توانیم گام‌های اساسی برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه برداریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1369540

مهمترین اخبار ایران و جهان: