نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 12:33

پیگیری رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو

رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو با کمیته ملی المپیک درحال رایزنی است.

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تعداد نفرات اعزامی و سهمیه شمشیربازی در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در حال حاضر برای شمشیربازی 4 ورزشکار در سابر مردان، یک سرمربی و یک همراه نهایی شده است. ما همچنان پیگیری هستیم که در اپه بانوان یا سابر بانوان یک سهمیه دیگر بگیریم. البته در بخش بانوان ثبت‌نام انجام نشده است.

وی در خصوص عملکرد سابریست های ایران در یونیورسیاد گفت: نتایج آنها اصلا راضی کننده نبود نه در انفرادی و نه در تیمی نتایج خوب نبود. باید روی تیم دوم سابر کار کنیم و باید پشتوانه سازی بیشتری انجام شود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درخصوص تغییرات در وزارت ورزش و جوانان افزود: ضمن آرزوی سلامتی برای سجادی و توفیق برای هاشمی در این مسند، از مقام عالی رئیس جمهور به لحاظ اعتماد به ورزشی‌ها و مدیران ورزشی و انتخاب هاشمی سپاسگزاریم. هاشمی از جنس ورزش است و لایه‌های مدیریتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و اموزش و پروش را می‌شناسد و در آن تجربه دارد و ارتباطات را خوب می‌داند. او سابقه ریاست کمیته ملی المپیک را دارد و کاملا شناخته شده است و با علم ورزش، تجربه بالای مدیریتی و شناخت کافی از بستر کشور می‌تواند چالش‌ها و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: ورزش شمشیربازی دچار چالش جدی زیر ساختی در حوزه تیم‌های ملی و استان تهران است و ما دستور مساعد از وزیر سابق در خصوص احداث سالن گرفتیم و پیگیر انجام ان هستیم و در نشست اولیه با هاشمی این موضوع را پیگیری می‌کنیم چون فرایند این کار طولانی شده است و نمی‌خواهیم فرسایشی شود. بارها گفتم که پول پای ما صبر نمی‌کند و باید کارها را سریع تر پیش ببریم.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1426784

مهمترین اخبار ایران و جهان: