نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 08:16

تکلیف مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان سریعا روشن شود

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان بر ضرورت ورود جدی تر دستگاه ها و مسوولان استان جهت رفع مشکلات مالباختگان شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان تاکید کرد و گفت: لازم است مسوولان هر چه زودتر وضعیت و تکلیف مطالبات مردم را روشن کنند.

آیت الله علی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به حضور جمعیت نسبتا زیادی از مالباختگان شرکت پیش فروش خودرو (شرکت رضایت خودروی طراوت نوین) در نماز جمعه روز گذشته در مصلای شهر تاکستان، اظهار کرد: درخواست مالباختگان این شرکت پیش فروش خودرو این بود که یا خودروی خود را تحویل بگیرند و یا پول آنان بازگردانده شود و حقشان از بین نرود.

وی افزود: موضوع مالباختگان به مسوولان استان قزوین منعکس و تاکید شده حقوق مردم را زنده کنید حتی اگر تحقق این مهم زمان بر و به تدریج باشد، اما مسائل مذکور باید حل و فصل شود. 

امام جمعه شهرستان تاکستان اضافه کرد: بنده پیگیری هایی انجام داده ام و به مسوولان ذی ربط موضوع را منعکس کرده ام. تذکرات لازم داده شده که آرامش منطقه نباید به هم بخورد.

آیت الله اسلامی با تاکید بر اینکه همه مسوولان استان قزوین باید برای رفع مشکلات مالباختگان شرکت پیش فروش خودرو در تاکستان پای کار آمده و هر چه زودتر وضعیت و تکلیف مطالبات مردم را روشن کنند، افزود: لازم است مسوولان استان قزوین با مدیران شرکت های پیش فروش خودرو رایزنی و کار را تمام کنند، اگر خودرو است یا پول و یا هر امکانات دیگر به مالباختگان تحویل داده شود. 

وی افزود: باید به دغدغه های مطرح شده توجه شود و نباید بیش از این، مردم معطل و نگران شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426184

مهمترین اخبار ایران و جهان: