نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 16:15

تقویت فضای مطالبه گری در استان کردستان از اولویت های دولت است

سنندج-استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم از تقویت فضای مطالبه گری و نقش آفرینی نخبگان و دلسوزان توسعه استان استقبال می کند و این مهم را جزو اولویت های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه در دیدار جمعی از نخبگان مطالبه گر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: قدردان همه تلاش‌ها و خدمات خیرخواهانه مطالبه گران در سطح استان هستیم و امیدواریم روز به روز فضای مطالبه گری تقویت شود.

وی افزود: از نقدهای منصفانه و راهکارهای ارائه شده توسط نخبگان و دلسوزان استان استقبال می‌کنیم و تقویت فضای مطالبه گری در استان را نیز به عنوان یکی از اولویت‌ها همواره مدنظر داریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی از جمله مباحثی است که در دولت سیزدهم مدنظر قرار گرفته است.

زارعی‌کوشا افزود: از مطالبه گران استان می‌خواهیم که در مسیر شناسایی نیروهای جهادی و انقلابی ما را یاری کنند.

جواد عمرانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مطالبه گری کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: مجمع مطالبه گران استان کردستان از جمله موفق ترین مجامع استانی به شمار می‌آید و امیدواریم که با حمایت‌ها و همراهی‌های مجموعه دولت در استان شاهد تقویت فعالیت‌های مجاهدانه مطالبه گران باشیم.

حامد امیریان دبیر مجمع مطالبه گران استان کردستان نیز در این دیدار از جذب ۵۰۰ نفر از جوانان انقلابی و تحصیلکرده در مجامع مطالبه گری شهرستان‌های سطح استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده و تشکیل کمیته‌های تخصصی شهرستانی و استانی شاهد تقویت حضور مطالبه گران در معادلات فرهنگی و اجتماعی استان هستیم.

وی افزود: تاکنون ۲۱۰ عملیات مطالبه گری در سامانه قرارگاه کشوری از سوی مطالبه گران کردستانی به ثبت رسیده و این روند همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438384

مهمترین اخبار ایران و جهان: