نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 17:18

برگزاری رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت توانیر، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق، به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری وزارت نیرو و شرکت توانیر، ۳۰ مردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

در این رویداد، نیازهای فناورانه از سوی صنایع بزرگ کشور ارائه و نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان منتخب در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق برگزار خواهد شد.

افزایش امنیت و تاب‌آوری صنعت آب و برق، بومی‌سازی و خودکفایی؛ توسعه استفاده از هوش مصنوعی در صنعت آب و برق؛ هوشمندسازی سنجش داده‌های صنعت آب و برق؛ داده‌کاوی آمار و اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی و توسعه؛ سامانه‌های بومی پایش و مدیریت مصرف آب و برق؛ کاهش تلفات در صنعت آب و برق، محورهای رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق است.

متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه ۱۵ مردادماه از طریق لینک forms.inif.ir/web/guest/energy در این رویداد ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام برای همه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه برق، ازاد و رایگان است.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. هدف از برگزاری این رویدادها، به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422084

مهمترین اخبار ایران و جهان: