نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 09:16

واریز ۱۶۰۰میلیارد ریال عواض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های جیرفت

فرماندار شهرستان جیرفت از واریز قریب به ۱۶۰۰ میلیارد از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و حوزه عشایری جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلند نظر امروز به اعتبارات ارزش افزوده ‌ واریز شده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌‌های توابع جیرفت اشاره و اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری قریب به ۱۶۰۰ میلیارد ریال واریزی صورت گرفته است.

 وی در خصوص میزان پرداختی اعتبارات از محل ارزش افزوده به مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و حوزه عشایری جیرفت گفت: در سه ماه اول سال جاری، اعتباری برابر با ۱۵۹۳ میلیارد و ۴۷۵ میلیون و ۱۷۱هزار و ۸۹۲هزار ریال به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و حوزه عشایری جیرفت واریز شده است

  فرماندار جیرفت تصریح کرد: از میزان اعتبار واریز شده ، ۸۷۶ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال سهم شهرداری‌هاست که بیشترین مقدار را شهرداری جیرفت معادل ۶۴۲میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۹۳۴هزار و ۷۸۴ ریال را به خود اختصاص داده است.

 وی اضافه کرد: ۷۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال شامل بخش عشایری شده است و بالغ بر ۷۳۷میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال نیز به حساب دهیاری‌های تابعه شهرستان واریز شده است.

 وی در این خصوص نیز به شهرداران و دهیاران توصیه کرد از اعتبارات واریز شده بهره لازم را برده و زمینه توسعه شهرها و روستاهای متبوع را فراهم کنند.

پایان پیام/3763/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1400540

مهمترین اخبار ایران و جهان: