نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 22:40

درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در گیلان تقویت می‌شوند

فومن- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه درمانگاه‌های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، گفت: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تأمین در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صولت مرتضوی امروز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های فومن و شفت اظهار کرد: همراهی و هماهنگی مجمع نمایندگان گیلان در پیشبرد اهداف و حل مشکلات استان کمک می‌کند.

وی با اشاره به درمانگاه‌های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، افزود: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تأمین در دستور کار قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وسعت خدمات رسانی در این وزارتخانه اضافه کرد: ساماندهی ساختمان اداری و درمان تأمین اجتماعی در نقاط مختلف در راستای تسهیل بخشی به امورات مردم در دستور کار قرار دارد.

مرتضوی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های درمان تأمین اجتماعی بیان کرد: درمانگاه‌های تأمین در گیلان تقویت می‌شوند.

غرب گیلان بیمارستان تأمین اجتماعی می‌خواهد

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان هم در این نشست اظهار کرد: فعال سازی واحدهای تولیدی زیرمجموعه شستا در گیلان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت‌های چوکا، کفش گنجه و رشت الکتریک در گذشته افزود: فعال سازی این مجموعه‌های تولیدی در گیلان بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت توجه به درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در این استان بیان کرد: تقویت درمانگاه‌های تأمین اجتماعی و ارتقای کیفی و سطحی بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در اولویت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد.

عباسی با اشاره به چالش‌های درمانی در غرب گیلان اضافه کرد: ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در غرب گیلان از ضروریات است.

وی ادامه داد: مقدمات ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی در غرب گیلان فراهم شده است و مجموعه استان گیلان در تحقق این امر همسو هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436284

مهمترین اخبار ایران و جهان: