نیوز سیتی!
09 مرداد 1402 - 22:31

تداوم بهسازی راه‌های عشایری اردبیل

اردبیل- مدیرکل امور عشایر استان اردبیل با اشاره به تداوم بهسازی راه‌های عشایری اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال جاری ۲۸ کیلومتر از راه‌های عشایری استان اردبیل شن‌ریزی و بهسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حاتم طهماس‌پور بعدازظهر دوشنبه در بازدید از راه‌های ارتباطی عشایر اردبیل با اشاره به تداوم بهسازی راه‌های عشایری اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال جاری ۲۸ کیلومتر از راه‌های عشایری استان اردبیل شن‌ریزی و بهسازی شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری در حوزه مشگین‌شهر و ۲ قشلاق این شهرستان راه ارتباطی عشایر به طول ۶ کیلومتر بهسازی شده است، گفت: این پروژه با هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و مورد استفاده عشایر قرار گرفته است.

مدیرکل امور عشایر استان اردبیل با اشاره به وجود هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه عشایری در استان اردبیل، افزود: ارائه خدمات بهتر و مطلوب به جامعه عشایر استان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل امور عشایر است و تلاش می‌شود با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سطح ارائه خدمات به این قشر ارتقا یابد.

طهماس‌پور به تخریب برخی راه‌های عشایری شهرستان مشگین‌شهر در اثر جاری شدن سیل در هفته‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استانداری اردبیل و اختصاص ۲۰ میلیارد ریال ۵۰ کیلومتر از راه‌های عشایری تخریب شده در حوزه شهرستان مشگین‌شهر تسطیح، مرمت و بازسازی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1420584

مهمترین اخبار ایران و جهان: