نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 12:05

۲۷۹ نانوایی در مازندران کشیک نوروزی هستند

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون ۲۷۹ نانوایی برای کشیک نوروزی برای خدمات دهی به مردم و مسافران در استان شناسایی وساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بر لزوم افزایش عرضه مرغ گرم در شهرستانهاا تاکید کرد و گفت: اگر تاکنون روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شد، این میزان باید به مرز ۵۰۰ تن برسد زیرا جمعیت شناور افزایش چشمگیری خواهد یافت.

وی ادامه داد: باتوجه به افزایش قیمت گوشت، مصرف مرغ در استان افزایش چشمگیری خواهد داشت و فرمانداران باید در شهرستان‌ها مراقبت کنند تا میزان توزیع مرغ گرم در استان افزایش یابد و قیمت‌ها نباید از نرخ مصوب ۶۳ هزار تومانی بالاتر رود.

وی از دستگاه‌های نظارتی و تعریزات خواست تا با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند و افزود: در حال حاضر هیچ محدودیتی برای عرضه مرغ منجمد در استان نداریم و مرغ با قیمت ۴۳ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

خیریان پور با تاکید براین که هیچ کمبودی در توزیع مرغ در استان نداریم، گفت: باید عوامل توزیع مرغ در شهرستان‌ها افزایش یابد و این کالاها نباید به صورت انحصاری در فروشگاه‌های خاص توزیع شود.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: استقرار نانوایی‌های کشیک نوروزی و فعالیت این واحدها تا ساعت ۱۲ شب در ایام نوروز ضروری است و تاکنون ۲۷۹ نانوایی کشیک نوروزی در استان شناسایی شده است.

وی برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در استان لازم و ضروری دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073784

مهمترین اخبار ایران و جهان: