نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 15:06

معرفی مازندران قطب گردشگری جهان اسلام نیازمند ظرفیت سازی است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: برای معرفی استان به عنوان قطب گردشگری جهان اسلام باید ظرفیت سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی مازندران افزود: امسال تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و فرهنگی برای تأمین نیازهای مسافران نوروزی در مازندران پای کار آمده اند.

این مسئول یادآورشد: ستاد سفرهای نوروزی وظیفه تسهیل گری و آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز مسافران نوروزی را بر عهده دارد و امسال طرح فرهنگی ویژه ای برای معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد استان مازندران در ایام نوروز اجرایی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران گفت: ِبخش های مردمی و دولتی مازندران در نوروز امسال خدمات دهی به مسافران نوروزی این استان را وجهه همت خود قرار می‌دهند.

سلگی تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان مازندران در نوروز امسال تعطیلی ندارند و به صورت شبانه روزی در خدمت مهمانان نوروزی این استان هستند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد: با تشکیل تیم‌های ارزیابی چگونگی خدمات رسانی دستگاه‌ها به مسافران نوروزی مازندران رصد خواهد شد.

وی با بیان این که امسال به دستور استاندار مازندران مسافران نوروزی این استان دغدغه اسکان ندارند افزود: تمامی فرمانداران استان برای آماده سازی ظرفیت اسکان مسافران در شهرستان‌ها بسیج شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران این دیار را قطب گردشگری کشور دانست وافزود: با تدوین سند چشم انداز گردشگری و با همت دولت، مازندران به قطب گردشگری جهان اسلام تبدیل خواهد شد.

این مسئول سیاسی با اشاره به رسالت خطیر مدیران در عرصه خدمت رسانی خاطر نشان کرد: جهت گیری فعالیت‌های مدیران باید تأمین رفاه و آسایش مردم باشد و رویکرد دولت سیزدهم در این راستا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083284

مهمترین اخبار ایران و جهان: