نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 16:45

تامین و عرضه ارزاق عمومی با قیمت مناسب در ۱۳ بازار مشهد

مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۲ ارزاق عمومی با قیمت مناسب را در ١٣ بازار عرضه و تأمین می‌کند و ١١ مکان نیز برای عرضه نان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: شهرداری مشهد در ایام نوروز ۱۴۰۲ ارزاق عمومی با قیمت مناسب را در ١٣ بازار عرضه و تأمین می‌کند و ١١ مکان نیز برای عرضه نان پیش بینی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: تأمین ارزاق عمومی مورد نیاز زائران و مجاوران در ایام نوروز اهمیت زیادی دارد و سازمان میادین شهرداری باید ارزاق عمومی را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهد.

وی افزود: شهرداری مشهد در کنار سایر دستگاه‌ها، تلاش خود را خواهد کرد تا مشکلی در خصوص ارزاق و نیازمندی‌های زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در ایام نوروز پیش نیاید.

موحدیان بیان کرد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان متأسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو شهرداری باید ملزم به رعایت این مهم از طریق عرضه اجناس با قیمت مصوب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اسکان زائران نیز دستگاه‌های مربوطه باید تمهیدات لازم را بیندیشند چون در نوروز ۱۴۰۱ شهرداری مشهد را متولی اسکان زائران می‌دانستند در حالی که طبق قانون، شهرداری متولی اسکان زائران نیست.

وی افزود: مقوله اسکان زائر اهمیت زیادی دارد اما متولی اسکان، دستگاه‌های دیگری هستند و در ایام نوروز شهرداری نیز در کنار آنها خواهد بود.

موحدیان ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند تا در ایام نوروز زائران و مسافران، سفر بدون مشکلی را در جوار بارگاه رضوی تجربه کنند. شهرداری مشهد برای ٣۴ هزار و ٧٠٠ نفر ظرفیت اسکان اضطراری در ٢٠ مکان این کلانشهر طی ایام نوروز فراهم کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1061384

مهمترین اخبار ایران و جهان: