نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:59

جانبازان از مولفه های قدرت نظام اسلامی محسوب می شوند

اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:جانبازان از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و تجلیل از جانبازان در مرکز آموزشی پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، اظهار داشت: سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، فرصتی ارزنده برای تکریم از حماسه آفرینانی است که برای اعتلای اسلام ناب محمدی و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند و جانبازان از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی محسوب می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: جانبازان به عنوان شهدای زنده در سخت‌ترین آزمون الهی سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به برکت روحیه ایثار و شهادت جانبازان، این عزیزان در همه عرصه‌ها نقش آفرین هستند و کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

وی ادامه داد: جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که در دانشگاه دفاع مقدس تربیت شدند و این دانشگاه به گونه‌ای آنها را تربیت کرده که در هر عرصه‌ای ورود کرده اند با ابتکار، اراده و توان، کارآمدی نظام اسلامی را به اثبات رسانده اند.

کریمی بیان کرد: امروز رسالت سنگین جانبازان بر دوش جوانان غیرتمند ایران اسلامی است و جوانان باید با استفاده از تجربیات و رهنمودهای این عزیزان و بهره گیری از دانشگاه دفاع مقدس عزت و سربلندی کشور و خودکفایی ایران عزیز در همه عرصه‌ها رقم بزنند.

 جانبازان از مولفه های قدرت نظام اسلامی محسوب می شوند

وی با بیان اینکه توکل بر خدا، تکیه بر ولایت و غیرت دینی و انقلابی جانبازان موجب شد این عزیزان در تاریخ ماندگار شوند، گفت: جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند و امروز همه در قبال رشادت‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان مسئول هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: تکریم و تجلیل از مجاهدت‌های جانبازان یک ضرورت مهم است که باید توسط همه دستگاه‌ها در طول سال اتفاق بیفتد و امیدواریم به برکت وجود این انسان‌های مخلص و بی ادعا خداوند نظام اسلامی را از شر توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056940

مهمترین اخبار ایران و جهان: