نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 19:30

امروز جبهه ما در سواحل مدیترانه است

اهواز - فرمانده سپاه گفت: امروز جبهه ما در سواحل دریای مدیترانه است و صدای رزمندگان اسلام از کرانه‌های دریای مدیترانه شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز در یادواره «ستارگان دو کوهه» اظهار کرد: امروز جبهه ما در لب دریای مدیترانه است، صدای بچه‌های امروز ما که همان امتداد صدای رزمندگان دوران دفاع مقدس است از کرانه‌های دریای مدیترانه شنیده می‌شود.

سردار سلامی افزود: در شمال دریای سرخ صدای رزمندگان انقلاب را می‌شنوید؛ دشمن فراری شده است انقلاب شکوهمند اسلام آمده است تا مسلمانان را از اسارت و سلطه گران نجات دهد.

وی گفت: اصحاب امروزی امام حسین (ع) این روزها گرد امام خامنه‌ای نایب امام زمان ما که امروز پیامبری انقلاب اسلامی و هدایت کشتی این امت را در ساحل رستگاری بر عهده دارند، آمده‌اند.

فرمانده کل سپاه افزود: شهدا هم شهید شدند هم پیروز شدند؛ چون دشمن را ناامید کردند و دشمن را سرخورده باقی گذاشتند، شهید شدند و به لقاء الهی پیوستند.

در این مراسم سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به سخنرانی و خوش آمد گویی پرداخت، ایستگاه صلواتی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و پخش مستقیم تلویزیونی از جمله ده‌ها برنامه فرهنگی در این یادواره بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054584

مهمترین اخبار ایران و جهان: