نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 15:03

ثبت بیش از ۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان

همدان- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت بیش از ۶ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرگزی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ شش میلیون و ۴۳۳ هزار تردد خودرو در استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان ۶ میلیون و ۴۳۳ تردد به ثبت رسیده است، گفت: ۱۰ درصد از این تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین عمومی بوده است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: محور همدان-کرمانشاه حدفاصل میدان بهار تا تقاطع شهیدزارعی با تردد ۳۷ هزار وسیله نقلیه پرترددترین محور استان در این مدت بوده است.

سرگزی اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی تعداد ۵۴ هزار و ۸۵ نفر مسافر در قالب ۶ هزار و ۴۴۷ سفر به اقصی نقاط کشور جابه جا شده‌اند.

وی ادامه داد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ چهل گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل مسافری وباری در سطح استان همدان مشغول فعالیت شده‌اند که با ۱۸ مورد تخلف برخورد شده است و این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106040

مهمترین اخبار ایران و جهان: